amlaksanaati

ساخت وبلاگ

(viii) کمیته‌هایی از کارشناسان و گروه‌های کاری را که برای دستیابی به اهداف اتحادیه مناسب تشخیص می‌دهد، ایجاد کند.
(viii) کمیته های تخصصی و گروه های کاری مناسب برای اهداف اتحادیه ایجاد کند.
(ix) تعیین کند که کدام کشورها عضو اتحادیه نیستند و کدام سازمان های بین دولتی و بین المللی غیردولتی به عنوان ناظر در جلسات آن پذیرفته خواهند شد.
(ix) تصمیم می گیرد که کدام کشورهایی که عضو اتحادیه نیستند و کدام سازمان های بین دولتی و غیردولتی بین المللی به عنوان ناظر در جلسات اتحادیه پذیرفته شوند.
(x) اصلاحات مواد 13 تا 17 را تصویب کند.
(x) اصلاحات مواد 13 تا 17 را تصویب کند.
(xi) انجام هر گونه اقدام مناسب دیگری که برای پیشبرد اهداف اتحادیه طراحی شده است.
(xi) انجام هر گونه اقدام مناسب دیگری که برای پیشبرد اهداف اتحادیه طراحی شده است.
(xii) انجام سایر وظایفی که طبق این کنوانسیون مناسب است.
(xii) انجام سایر وظایفی که طبق این کنوانسیون مناسب است.
(xiii) مشروط به پذیرش آن، از حقوقی که در کنوانسیون تأسیس سازمان به آن داده شده است استفاده کند.
(xiii) اعمال حقوقی که توسط کنوانسیون تأسیس سازمان اعطا شده و توسط اتحادیه پذیرفته شده است.
(ب) در مورد موضوعاتی که مورد علاقه سایر اتحادیه‌های تحت مدیریت سازمان است، مجمع پس از شنیدن توصیه‌های کمیته هماهنگی سازمان تصمیمات خود را اتخاذ خواهد کرد.
ب) در مورد موضوعاتی که مورد علاقه سایر اتحادیه های تحت مدیریت سازمان نیز می باشد، مجمع عمومی پس از استماع نظرات کمیته هماهنگی سازمان تصمیماتی اتخاذ خواهد کرد.
(3) (3)
(الف) با رعایت مفاد جزء (ب)، یک نماینده فقط می تواند نماینده یک کشور باشد.
(الف) به جز مواردی که در جزء (ب) مقرر شده است، یک نماینده فقط می تواند نماینده یک کشور باشد.
(ب) کشورهای اتحادیه که تحت شرایط یک موافقتنامه خاص در یک دفتر مشترک که برای هر یک از آنها ویژگی خدمات ملی ویژه مالکیت صنعتی ذکر شده در ماده 12 را دارد، گروه بندی شده اند، می توانند در طول بحث و گفتگو توسط یکی از آنها به طور مشترک نماینده داشته باشند. عدد.
(ب) هنگامی که کشورهای اتحادیه، بر اساس شرایط یک موافقتنامه خاص، یک نهاد مشترک تشکیل می دهند که برای هر یک از این کشورها دارای ویژگی یک آژانس تخصصی ملی برای مالکیت صنعتی مذکور در ماده 12 است، ممکن است توسط یک نفر بحث شود. این کشور به عنوان نماینده مشترک.
(4) (4)
الف) هر کشور عضو مجمع دارای یک رأی خواهد بود.
الف) هر عضو مجمع دارای یک رأی خواهد بود.
ب) نیمی از کشورهای عضو مجمع حد نصاب را تشکیل خواهند داد.
ب) نصف اعضای مجمع حد نصاب جلسه را تشکیل می دهند.
ج) علی‌رغم مفاد زیر بند (ب)، اگر در هر جلسه، تعداد کشورهایی که نمایندگی می‌کنند کمتر از نصف اما برابر یا بیشتر از یک سوم کشورهای عضو مجمع باشد، مجمع می‌تواند تصمیم بگیرد. تصمیمات اما به استثنای تصمیمات مربوط به رویه خود، تمام این تصمیمات تنها در صورتی نافذ خواهد بود که شرایط ذکر شده در این قسمت محقق شود. رای یا ممتنع خود را ظرف مدت سه ماه از تاریخ ابلاغ به صورت کتبی اعلام کنند.اگر در پایان این مدت تعداد کشورهایی که بدین ترتیب رای یا ممتنع خود را اعلام کرده اند به تعداد کشورهایی برسد که فاقد آن بودند. برای حصول حد نصاب در خود جلسه، این تصمیمات نافذ خواهد بود مشروط بر اینکه در همان زمان، اکثریت لازم همچنان کسب شود.
ج) علی‌رغم بند (ب)، اگر در یک جلسه کمتر از نصف، اما یک سوم یا بیشتر از کشورهای عضو مجمع، نماینده داشته باشند، مجمع می‌تواند قطعنامه‌هایی اتخاذ کند، مشروط بر اینکه، مگر در رابطه با سایر موارد به جز مصوبات رویه خود، سایر مصوبات تنها در صورت احراز شرایط زیر قابل اجرا خواهند بود. دفتر بین‌المللی این تصمیمات را به اعضای مجمع که در آن حضور نداشتند ابلاغ می‌کند و از آن‌ها دعوت می‌کند تا رای یا ممتنع خود را کتبا ظرف مدت سه ماه از تاریخ ابلاغ اعلام کنند. اگر در انقضای آن مدت، تعداد کشورهایی که رای یا ممتنع خود را اعلام می‌کنند به تعداد کشورهایی برسد که حد نصاب لازم برای جلسه را ندارند، این قطعنامه‌ها پابرجا خواهند بود، مشروط بر اینکه اکثریت لازم نیز در همان زمان به دست آید.

amlaksanaati...
ما را در سایت amlaksanaati دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : faeghe amlaksanaati بازدید : 63 تاريخ : شنبه 28 آبان 1401 ساعت: 13:27